Krijgt uw organisatie te maken met een verhuizing, een renovatie of ander facilitair project? Aarzel niet en schakel de professionals van Van der Geest Value Added Logistics in. Onze mensen kennen alle kneepjes van het projectmanagement en gaan u en uw organisatie zeker tijd, en vooral stress, besparen. Wij kijken vooruit, denken mee en haken de juiste personen op het juiste moment aan.
Onze grote netwerk is daarin absoluut een plus. Wij leiden uw opdracht volledig in goede banen. Vanuit samen opgestelde doelen gaan we met uw facilitaire project aan de slag. Wij communiceren met medewerkers, bouwers en andere betrokkenen op het juiste moment. Van der Geest Value Added Logistics beschikt over veel eigen mensen om zo ook uw tijdplanning te kunnen garanderen.
De beste oplossingen
Wij worden gedreven door de beste oplossingen, met ervaren projectleiders die al vele verhuis- en huisvestingsvraagstukken tot een succesvol einde hebben gebracht. Wij krijgen energie van elke stap vooruit, waarbij we onze klanten bij elk van deze stappen begeleiden. We denken mee over uithuizing en tijdelijke opslag. We adviseren over duurzame inzet of afvoer van materialen en meubilair. En we organiseren alle benodigde verhuisbewegingen, die we ook voor u uitvoeren. Wij brengen als externe partij vaak intern zaken sneller in beweging en zijn de sparring partner voor uw interne projectleider of facilitaire afdeling.
Duurzaam ondernemen
Van der Geest zet zich ook graag in voor de generatie na ons. Daarom is duurzaam ondernemen een van onze speerpunten. Wij denken mee over de inzet van refurbished meubilair of regelen dat overtollig kantoormateriaal naar goede doelen gaat. Wij kunnen dit met onze elektrische vrachtwagens ook nog emissievrij leveren op elke gewenste locatie. Wij hebben een eigen warehouse voor opslag voor korte en voor langere tijd, tot zelfs permanente opslag. Een groot gemak in een facilitair project, zeker als er meer locaties bij betrokken zijn of verschillende verhuismomenten.
Naar diensten overzicht